Thursday, July 22, 2010

SSQS

Salam 1Malaysia,
Penarafan SSQS telah bermula..Oleh kerana benda ni setahun sekali, rasanya pasti adalah masalah yang akan timbul di pihak sekolah..Jadi segerakanlah menghubungi kami..kami sedia membantu..Cara nak isi SSQS...
1. log in ke portal ssqs.moe.edu.my dan pilih "Maklumat Responden" then print..Kat situ ada No TAG yang akan digunakan oleh setiap individu yang terlibat. Ni tugas Guru ICT/GPB/Guru Data..

2. Bagi setiap responden pula...nak jawab soalan tu kenalah log in ke portal SSQS jugok. Tapi kali ni bagi ruangan nama pengguna sila masukkan kod sekolah dan "r" di belakang..Contoh..tea6082r ..lepas tu jawab la soalan tu sebaik mungkin. Jawapan responden akan menentukan taraf/tahap sekolah..berapa bintang yang akan dapat..layak ke untuk dikategorikan sebagai sekolah bestari atau tidak...Semua tu bergantung kepada jawapan responden..responden penentu taraf sekolah..

3. Jangan sesekali kemaskini maklumat diri atau tukar password..kalau nasib tak baik..semua responden tak akan dapat jawab soalan SSQS...fuhhhh...jangan la..

4. If problems occured, do contact us..

No comments:

Post a Comment